Thursday 7 October 2010

Makan...makan...makan...

Erm aku rasa semalam last untuk aku makan jamuan hari raya...sebab esok adalah hari akhir untuk bulan Syawal...tapi bila aku pergi mana pun makanan yang aku akan ambil tetap sama...seperti dibawah...walaupun banyak makanan yang disediakan tapi ntahlah aku malas nak fikir sebab nak bangun duduk bangun duduk ambil kan...tapi kalau ada cik abang erm rasa heaven jea nak makan apa cakap jea pasti akan tersedia cik abang tolong ambilkan...so bila i alone macam tu lea jadi nyer...tapi ok aper xde lea berat aku naik memdadak hehehe...baru ini timbang pun erm nak sedapkan hati, erm...ok lah satu kilo lebih jea naik takpe...dalam hati adoiii ingat turun naik rupanya...
 
 Memang nie jea aku selalu ambil...
tapi itu lemang memang tidak miss...

 Honeydew and apple...
 Dan yang lain selain air minum aku ada juga buah2an...
tapi dua nie jea yg aku pilih kalau xde tak makanlah aku buah...hehehe

4 comments:

Ms Haslina said...

sodap kan makan2 syawal ni...akak je yg sibuk manjang...satu open house pun tak dpt pergi...
mmg kureng sungguh syawal tahun ni...

Ms Haslina said...
This comment has been removed by the author.
Ms Haslina said...

akak yg delete tu..terpost 2x...hehe

maidatul said...

alhamdulillah kami berkesempatan itu pun pergi mana yang free jea...
InsyaAllah jumpa Syawal tahun depan pulak... ;))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails