Tuesday 2 June 2009

Bila En SuaMi KeMbaLi????AkU...

Aku dan anak-anak kecil sangat seronok dengan kembalinya En Suami dan Abah disisi walaupun untuk sementara. Yang paling gembira adalah Nur Akalili Hanis dan Nur Dini Sorfina dapatlah pergi jalan-jalan bersama dengan abahnya...dan aku lagilah seronok...hehehe... Masa En Suami berada di rumah adalah kewajipan aku untuk memasak...hehehe...tengah rajin bolehlah kalo malas takda maknanye...

Antara masakan aku bila sang suami pulang ke rumah...merasa air tangan sang isterinya...

Sambal Udang Petai 'yang petai tu paling hubby tak suka...so amik udang jelah...aku pun tak suka petai tapi suka masak macam nie nampak menarik...


Lobak putih masak lemak bersama udang kertas sgt aku suka...resepi nenek tersayang...


Kurma Ayam Kentang...resepi makcik tersayang di Kuantan...


Ayam Merah...hubby sangat suka sebab da lama aku tak masak nie...berselera sungguh makan...


Kek Coklat Kukus kegemaran semua...


Puding Jagung enak dimakan...nyum...nyum...bila keluar dari peti sejuk lagi sedap... kul2am masih boleh makan nie...macam2 my hubby...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails