Tuesday 9 June 2009

penatnya...

La nie aku da malas nak fikir pasal kerja-kerja...hehehe...boley ker...ape pun kerja aku da siap yang taip-taip tuh...huhh sangat ketengangan urat jari jemari aku menaip dari pagi sampai kul2 lebih tadi...ape pun ku berjaya...dan apa yg penting...horrreyyyy...esok aku akan ke suatu tempat yg agak lama aku da tak pergi...ye lah semenjak hubby bz memanjang...benci la...asyik tumpang orang jea kalo nak kesana kemari...huuwaa...dan ape pun aku akan pergi jugak esok...hilang kejap penat...pastu penat balik...tensionnye ler...asyik buat kerja orang nie...tak pe...tak pe...tak lama da lepas nie aku da tak pegang mandat itu...MENANGGUNG...lepas nie ko tanggung la pulak...tak kuasa aku nak layan semua nie dah...ponek den dibuek nyo...betul ke aku speking nie...boleh lah hai...k lah chow dulu...


aku sangat suka gambar nie...tgh relax2 menikmati Durian ok...tepi laut diwaktu petang di Melaka...sepetang bersama Hubby...heheheh...bila nak makan Durian lagi ni Abang wey...ngidammm nie...yumm...yummm...dua2 hantu Durian...layannnn...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails