Monday 7 September 2009

Hari menjawab TAG...

Hehehe...hari ini aku ada kerja nak kena buat tapi sekarang ini aku nak buat tag sebab da lama tak citer2 dalam blog... Tag ini diberikan oleh cik puan nani dan dari my sista pn. haslina...and tq nani for the award...dan tq akak for the tag...

from akak ku...

1)Saya suka???
bila semua family saya happy!!!

2) Pada masa ini saya sedang berfikir tentang
nak bt tag jea la kot...

3) Bila rasa tension saya akan...
tidur @ makan...

4) 3 perkara yang akan buat saya tersenyum...
bila dpt bt family happy
cuti2 malaysia
bila dapat jumpa En Muz

5) 3 perkara yang buat saya menangis..
bila berjauhan dgn suami terchinta...
bila tidak dapat membuat family happy...
bila melihat sesuatu yg sedih...

6) Kalau saya ada rm100k?
tak dapat nk fikir...hehehe

7) Sila beri 3 nama untuk di tag...
tidak akan diberi kepada sesiapa...


from nani

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjf1xR2FgGnNqVQgGAWwnK_3zRRKtBtPzp_q8pwIkwgAHKyCn3gAaqb6kDx_1FieFUwhsNGjMqTXgv6Fb_V3PLtLyo3_7d_fBlgpVVcGcMr1IOnE6wrb4rwvXBEHToakw3uCmDmubWeSXyM/s320/award_2.jpg

1) copy award untuk diletakkan di blog anda
ok sudah...

2) nyatakan 6 fakta menarik tentang pemberi award ini..
1. yg aku tau nani good person...
2. semestinya cikgu yg besttt...
3. tak la ganas walou pun ikut geng ganazzz...
4. gigih dgn program dietnya...hidup JDM5 hehehe...
5. ada kereta yg agak ganazzz...
6. friendly...

3) nyatakan 9 fakta tentang diri anda sendiri
1. sgt simple person
2. ibu kepada 2 org cahaya mata yg sgt comey...heheheh
3. sudah berkahwin dengan En Muz
4. suka benor la kalo cuti2 Malaysia
5. bershopping adalah kesukaan aku...walaupun tak beli ape2...
6. berasal dari Pahang
7. sentiasa berjauhan dari hubby...ouhh sgt sedey...
8. sgt suka memasak...
9. suka tido juga...

4) pilih 10 penerima award seterusnye ..TAG mereka!!
tidak akan tag sesiapa...hehehe



from nani (sori nani lambat bt da bln 9 pun)

1. Berikan 1 hobi yang paling anda gemari:-
suka memasak kot...

2. Berikan 2 nama kawan anda yang paling rapat dengan anda:-
1. cik pida
2. cik hanim

3. Berikan 3 jenis warna yang anda suka:-
1. coklat
2. hijau
3. putih/merah

4. Berikan 4 nama orang yang paling anda sayang:-
1. parent
2. hubby
3. adik2ku
4. uwan

5. Berikan 5 jenis sifat manusia yang paling anda benci:-
1. berlagak
2. pentingkan diri sendiri
3. berpura-pura baik
4. tidak hormat org tua
5. menipu

6. Berikan 5 benda yang mesti anda bawa sebelum keluar dari rumah:-
1. purse
2. hp
3. cincin kawan wajib pakai (bukan cincin kawin ok)
4. kunci rumah
5. barang anak2 (kalo kuar dgn dorgkan)

7. Berikan 6 destinasi percutian yang anda ingin suka kunjungi:-
1. mekah & madinah
2. korea
3. pulau
4. tempat yg sejuk2 kot
5. jepun
6. Labuan

8. Berikan 8 kenangan yang paling anda tak dapat dilupai:-
1. menjadi isteri kepada En Muzlienor Daud...
2. saat berkenalan dan berkawan dgn hubby...
3. bercuti dgn hubby n family
4. melahirkan anak Nur Akalili Hanis & Nur Dini Sorfina yg sgt aku syg...
5. dapat kerja dgn jabatan nie...
6. perginya org yang tersayang...
7. kejutan2 yg hubby buat...
8. hubby jaga bila aku tak sihat...

9. Berikan 9 impian yang anda impikan:-
1. dapat tinggal dengan hubby sekali...
2. besarkan anak2 dengan baik...mudah2an Allah permudahkan...
3. dapat belajar semula...
4. cuti2 malaysia bersama family
5. dapat balik kg Kelantan yg jauh nun disana lelama...
6. menjadi isteri & ibu yang sangat pandai masak itu dan ini...
7. semoga satu hari nanti ada peluang aku blajar menjahit...
8. ingin buat yg terbaik utk semua...
9. Semoga Allah permudahkan segala impian yg aku impikan...amin..

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi5XQTQ6P50W7EiHMXm5z4x2GHj2sOL3i-c0tJGRaaZh3i7j_mARxovF4PN6_0jf3ObT7y_PvOv4VtStR9p-15wpHHpeS2c5-J1BILmMr1lAspidSuaXsMWLpeQ3vaCUJ76RcytUWuKHqbx/s1600/blogaugust-1.jpg

10. Berikan Award dan Tag ini kepada 10 orang kenalan blog anda:-
tidak sesiapa akan di tag...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails