Monday 28 September 2009

inilah masanyer...yiiihaaaa....

Dalam kemeriahan menyambut syawal berjumpa dengan sanak saudara aku tidak melepaskan peluang yang ada. Iyalah hendak jumpe saudara mara bukan senang bila sudah jumpa akulah tukang atur program. Itu belum di atur oleh En Muz lagi...sayang abang tak de masa tu yelah busy dengan persiapan kerjanya...takpe insyaAllah adalah nenanti tukan...malam raya ke3 aku da usha pakcik, makcik aku untuk pergi piknik...tapi pakcik kata nak balik pepagi esoknya tu...aku agak hampa sedikit...tapi pakcik makcik aku nie bile aku ayat sikit mesti bolehnye...makcik pakcik aku nie aku da anggap macam mak ayah aku sendiri...masa aku blajor kat Kuantan dulu merekalah yang selalu tolong aku itu dan ini...terima kasih ek makcik pakcik love both of you n family...
Dan masa nie gak lah aku dapat berkumpul dengan semua adik beradik...
Dan terima kasih pada cikta aku yang banyak tolong siapkan lauk utk di BBQ kan....
So marilah kita bermandi manda di Chamang Dam Be
ntong sgt seronok...


Air terjun dari atas yang sejuk...tapi layannn gak...sangat syokkk gitu...


Jambatan Gantung la nie la aku da berani naik sikit...dulo2 aku memang takut...
tapi naik tak penah sampai hujung tu pun just sikit jea...adik aku, cousin and ciknorli aku..
.


anak aku dengan makcik2nye...tapi makciknye sume tecik2 lagi...hehehe


tukang masak gigih membakar sebab suda pukul12 time to lunch...



Cousin aku sorang nie memang nie lea je kejenye...
org lain sibuk main terjun2 die layan nie jea.


nengok lea adik aku tu tak sempat tukar seluar terus terjun jea...
nie port baik utk penerjun2 Bentong...hehehehe...



Dari atas sampai ke hulu sana dorg sume redah...
tu tak nengok aku redah lagi...memang syokkk habisss...

2 comments:

Ms Haslina said...

wah seronoknyerrrrr...part BBQ tu yang sodap tu...

maidatul said...

memang sungguh seronokkk...hehehe lama giler tak beraktiviti bergini bila ada peluang on jea lah...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails