Friday 25 September 2009

kerja sudah...

Salam Syawal 6

Alhamdulillah aku sudah masuk kerja dari semalam lagi, penat jangan cakap la. Ikutkan hati nak je aku amik
EL tapi mengenangkan byk lagi kepentingan cuti itu utk digunakan aku kuatkan juga hati ini utk bekerja...sangat mengantuk pun ada duk kat office nie tak ramai org lagi yang lain masih bercuti raya...dlm kul 9 lebih tadi aku dan Cik Pida n Cik Hawa ke Kg Baru utk bf tapi tak byk kedai yg bukak so pergi ke Restoran Haslam tapi tgh renovation pulak...perut da berkerongcung suruh diisi. Last2 gi area setapak bf kat sana...hari nie aku dtg ke office dengan berpakaian sempoi jea...malas nak iron baju kurung semalam pun sama. Huhh ngantuk giler da aku nie...mungkin keluar lagi bagus dari aku duduk dlm opis nie...wokep la nenanti aku hapdet story2 raya...sakit da urat2 layan ngantuk...kita jalan2 cari makan duloooo...

2 comments:

Ms Haslina said...

hahaha...sama sahaja patern baju kita...baju orang malas nak gosok bajukan..
macam kenal sahaja baju tu....

akak baru masuk kerja petang nie jea...

maidatul said...

hehehe...xde org kat opis so pakai yg simple lgpun memang tgh bermalasan gitu...
memang akak kenal pun baju tu..hikhik

awal lak akak masuk keje...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails