Wednesday 16 September 2009

makan...makan...makanlah kau...

Bile da suka sangat aku sanggup buat menda nie...fevarot all my family...last month aku order serunding ikan nie dari officemate aku yang balik Kelantan...bile free malam aku pun memulakan kerja...memotong dan menggulung mini popiah ini...sangat suka makan...



...tada bila sudah siap di gulung dan di goreng...



Minggu nie adalah minggu yg agak sibuk dengan itu dan ini yelahkan...Ahad nie kita semua umat Islam sudah menyambut 1 Syawal...so nie lah minggu terakhir kita nak buat persiapan yg terakhir...so aku rasa aku tidak akan berpeluang berbuka diluar lagi seperti ini bersama En Muz dan kawan2 lagi...hehehe...inie adalah antara juadah berbuka puasa diluar...ok lah semua memuaskan...layan gambar jea lah....












3 comments:

Ms Haslina said...

alahai sama jea menda nak buat ek...akak mmg tgh planning nak buat popia kenit tu...insyallah malam ni baru nak beli barang2 nyer...

Hanani Hamid ( Ticer Nani ) said...

bestnya popia kecik tu..aku suke sangat..nak sket..huhu

maidatul said...

~ akak sama lak ek...bt jgn tak bt...sodap nie...


~ nani suke ye dtg le umah nti leh makan...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails