Friday 21 November 2008

Terasa sejuk satu badan

Dari semalam aku terasa sejuk sejuk satu badan gitu...macam sudah sampai masa nak demam la nie....Alhamdulillah Allah bagi aku demam jer tidak lebih dari itu...kalo lebih-lebih mesti aku tak berada di depan komputer nie... Dan alhamdulillah jugak aku leh gi keje gitu...cuti pun tak banyak untuk bercuti-cuti nanti...pagi tadi makan makaroni sup...yang telah siap buat di opis nie....keje aku masak ke kat opis nie...pelik jer bunyinyakan...so lu pikir la sendiri ekk...malas aku nak pikir...

Hari nie aku nak jumpe member lama...Bariah namanyer...member nak story pasal bisness nie...aku dengar je kot...hehehehe
...iyalah aku bab-bab nak cari mencari orang ini memang aku fail...kalo bagi duit sedebuk ko buatlah apa-apa pun yang aku tahu bulan-bulan masyuk itu boleh dipertimbangkan lagi...okieslah mari kita sambung kerja...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails