Thursday 29 April 2010

tukar template blog

Asalnya aku nak tukar template blog ini...aduhai banyak pula yang aku perlu lalukan sebelum hendak tukar yang lain...kena save itu dan ini...erm itu yang agak mengambil masa bagi yang aku kureng sikit bab-bab IT ini...aku teringin bangat dengan template blog yang satu ini 'rose template'...ialah nak dapatkan bunga ros sebenar tidak tahu pula bila lagi so ambil gambar ini sahajalah untuk diabadikan...aku suka sangat yang ini. Aku jumpa sahaja template ini terus aku decide ambil saja nanti tengok yang lain yang lain yang lain semua berkenan susah pula. Jenuh asyik nak menukar template...Itulah bila aku akan dapat siapkan template baru aku itu...Harap-harap kat office aku tak sibuk lah boleh godek-godek esok...Di rumah erm jangan haraplah aku dapat nak buat semua itu...banyak lagi kerja yang aku nak buat...

3 comments:

PCL said...

dah tukar templete baru nt ajar sy pulak ek!!.

Ms Haslina said...

itulah kan...byk menda nak dibuat...kena ambil masa lebih lah kan...

maidatul said...

pakcikLie ntah bila pun mai nak tukar byk bangat stepnya...hehehe


akak itulah pasal...byk menda kena buat...:(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails