Friday 21 December 2012

Happy Time...

Salam pagi Jumaat...

Alhamdulillah pagi tagi dapat jugak breakfast bihun goreng diluar pagar. Berlaukkan sambal tauhu dan paru goreng. Nikmatnya terima kasih Allah.

Sepatutnya hari ini saya cuti. Tetapi sebab plan yang sudah dibuat lari sedikit so saya datanglah ke pejabat pagi ini. So en. suami yang sudah bercuti dari semalamlah yang menjaga anak-anak dirumah. Pasti anak-anak seronokkan bersama abah kesayangan mereka. Ialah kalau abahnya dapat kerja memang sudah nak cuti so bila sudah ada peluang cuti ini biarlah mereka anak-beranak sahaja.

Macam semalan bukan main seronok anak-beranak pergi Time Square sudah jam 7 lebih baru sampai rumah. Semua muka kepenatan seronok bermain game disana. Si kecil Maritza kecian tengok muka dia tapi still boleh senyum bila nampak saya. Ambil dia terus mandikan dan bagi Maritza rehat sambil menikmati susu. Kakak-kakaknya juga bersihkan diri sambil mulut masing mengomel itu dan ini. Masing-masing juga tidak puas hati sebab saya tak ikut mereka. Ermm bukan tak nak ikut tapi nak bagi masa si abah dan anak-anak bersama-sama so tak mau kacau. Tapi sebenarnya masa lunch sesama before mereka ke TimeSquare saya alahai seronoknya kalau dapat ikut kan...ermmm maybe next time.

Seronok lunch ramai-ramai di Sasana Kijang then bawak kids masuk terowong kecil kat sana. Ermm seronok tengok duit lama dan baru semua berjumlah RM1juta, lagi ada game berkaitan dengan kebijasanaan menggunakan wang. Tengah sibuk kami pusing dalam tu tetiba nampak kru tv3 dan Syam pengacara Sarapan tv3. Dorang buat rancangan apa pun saya tak tau. Bila dorang da sibuk-sibuk dalam tu kami semua gerak keluarlah. hihihiii....


Buah hati pengarang jantung. 

Seronok layan fries. 

See Sorfina menikmati makanan.
Tak tinggal nasi dia tu.

 Chicken Soup walaa.
Akalili diet seimbang.


Chicken Chop Hainanese.
Akalili share with me.



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails