Wednesday 12 December 2012

Rabu Yang Indah

Alhamdulillah...
Salam hari Rabu....12.12.12

Permulaan hari yang baik dalam segala perkara in shaa Allah.
Semua orang sibuk cerita pasal 12.12.12
Ermmm rasanya tarikh itu biasa sahaja, tidak pun istimewa bagi saya. Jika di bandingkan dengan Rahmat, Hidayah dan Nikmat yang ALLAH berikan. Allahuakbar....
Hari ini adalah hari terdetik sejenak saya berfikir...ermmm alhamdulillah semoga Allah pelihara iman saya, jadikanlah saya seorang yang istiqomah dalam perjuangan ke arah Mu Ya Allah dan sentiasa tunjuki saya di jalan yang lurus....aamiin aamiin aamiin....

Minggu ini sibuk nak siapkan semua kerja di office. Ialah sudah hujung tahun gitu kan banyak benda yang perlu di siapkan untuk tahun ini. Saya apa lagi kan sibuk nak tutup rekod kursus bagi tahun 2012 lea. In shaa Allah minggu ini mesti siap. Harap dapat 100%. Minggu lepas sudah sibuk siapkan Sasaran Kerja Tahunan dan Penilaian Prestasi. Semoga Allah bagi yang terbaik kan.



::: SABAR ITU INDAH :::


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails