Tuesday 3 December 2013

Celebrate Belated Birthday

Assalamualaikum...

Alhamdulillah hari ini cuaca bagus hari ini. Saya masih mood bercuti. Nak cerita cuti-cuti cinta keluarga saya pun belum ada idea lagi nak menulis...Apakan daya tanggungjawab bekerja perlu dilaksanakan. Semalam lagi saya sudah masuk pejabat. Tapi agak lewat kerana hujan turun tanpa henti hingga ke malam....nikmat sungguh semalam...



Nak simpan kenangan bersama rakan sekerja saya disini. Semalam baru naik kerja kawan-kawan sibuk ajak lunch di MidValley...Yeahh Chilis...belanja saya!!!! Alhamdulillah semoga Allah murahkan rezeki kawan-kawan....terima kasih kawan-kawan....


My Best Colleague... 

My Mushroom Soup...

Century Crispy Fried Chicken..
Walaaa...

Chocolate Shake..

Celebrate birthday saya yang ke-32 tahun...bila!!!!  Erm bila lagi 28 November 2013 lepaslah!!!!
Alhamdulillah syukur atas nikmat yang ALLAH berikan...sepanjang 32 tahun ini saya masih diberikan peluang untuk bernafas lagi dan lagi....terima kasih Ya ALLAH....


2 comments:

Ms Haslina said...

wow sedapnya makan.

happy birthday akma. walaupun da lepas. semoga sihat dan ceria selalu.

maidatul said...

Alhamdulillah akak...

Terima kasih akak, aamiin...
;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails