Saturday 13 December 2008

MESTI RINNDUUU NANTI

Semlm sampai Seremban sudah lewat hantar Alang naik bas dulu....lepas tu terus balik rumah...ingat nak gi lelepak kat tempat biasa pekena satay tapi da kenyang lak...kat pilah umi masak best sgt tu yg leh tahan mesti nk makan gak before balik tuh....seronok gak cuti lelama nie xyah pikir pasal kerja sgt....walaupun ramai yg call tanye nk tanyer password komputer aku kat office....hehehehe...sori ek kalo aku lambat angkat ek geng...bzzz ooo kat umah...mcm2 menda nk buat....ye la nk beraya anak beranak jer kan tak balik kampung....huuuhuhuuu....

8.12.2008
Kami sekeluarga beraya anak beranak jer kat umah...hari Sabtu tu lepas solat Maghrib aku sefamily keluar cari brg utk nk di masak sempena raya nanti...byk gak la yg borong hari tu...cuma ayam jer aku kena beli hari ahad tu pun nasib la hpa tu still bukak lagi.....juadah yg aku nk masak di pagi raya tu.. rendang ayam, kuah kacang n nasi impit yg segera tu....tu semua memang favarate aku dan hubby so tu jer lah yg aku masak...

Alamak....Dini da jaga so aku kena jaga die sesorg sekarang because hubby da keluar utk sebulan....huwaaa..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails