Tuesday 14 July 2009

Bila...masa rehat pjg aku pun...

Aku time2 break panjang hari Jumaat nie la yang byk mengular atau membazirkan waktu dan wang ringgit...padahal ada je tempat2 yang berfaedah untuk menambahkan ilmu pengetahuan tapi apakan daya nafsu menguasai diri lebih dari diri menguasi nafsu...dan kali ini aku pergi ke sini untuk merelaxkan diri tapi lebih kepada kaki...hehehe sesaja nak rasa best sgt ker ikan2 nie menggigit kaki aku...mula2 tu aku geli gak tengok ikan2 nie so untuk nak tgk aku boleh ke idak aku test guna tangan aku dulu...eeerr memang geli seh...tapi seronok...so aku and my colleague apa lagi layannn relax fish SPA ler...kuang...kuang...kuang...




my pren sorang nie memang xleh teruskan misinye sebab tak tahan dengan gigitan manja ikan2 nie...


so aku berdua je lah yang sanggup meneruskan misi ini...hehehe...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails