Tuesday 7 July 2009

Cuti2 kami berjalan saja...

Dari petang hari Jumaat lagi kepala aku agak pening2 tapi itu tidak bermakna aku berbadan dua...aku still maintain berbadan satu...hehehe...kesian my hubby sebab aku tak larat nak buat apa2 masa die balik Hari Jumaat tu...padahal aku da masakan dinner utk die makan tapi die kena layan diri aku tak larat asyik melepek atas tilam jer...tapi pagi2 awal di hari sabtu aku sudah bangun seawal mungkin untuk menyiapkan segala utk hubby...Syukur sudah ok...paginya kami keluar untuk berjalan mencari itu dan ini...petang baru kembali ke rumah...so aku mcm biasalah siap menu utk dinner...cuma paprik sea food bersama telur dadar mudah, cepat dan nyummm...
Ahadnye pulak punye la aku malas keluar...tapi di paksa oleh Tuan Muz utk pergi ke Sunway Piramid...aku memang tak mood langsung untuk menyibukkan diri di luar rumah sebenarnya memandangkan aku kureng sihat sikit...tapi kehendak suami haruslah di patuhi...baru boleh jadi isteri mithali...hehehe...insyaAllah...da la SP besar poning den tengok ramai betul manusia...da habis round last2 dua beranak nie sibuk nak gi main kat SP Ice lak...sah2 aku n my sweet girl kena lepak berdua kat luar...so layan gambor je la...







No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails