Tuesday 26 April 2011

Microsoft Exchange - Outlook Web Access





Sekarang ini email novell groupwise log on sudah tidak digunakan lagi...now sudah bertukar ke Microsoft Exchange - Outlook Web Access. Oklah sudah settle dan tidak ada masalah menggunakannya...tetapi masalahnya tetiba pula semalam Pn. Maidatul nak buka tidak boleh...eh eh eh...kenapalah pula nih...cuba banyak kali still tak boleh. Bila tanya member, katanya sebab tidak tukar password asal sebab itulah jadi gitu...oh no Pn. Maidatul sudah awai awai ok tukar password kegemaran dia. Ni apa kes pulak nie...

Call bahagian yang berkenaan...tut...tutt...tut..tut...Assalammualaikum, Puan saya nak tanya tentang email saya yang sudah tidak boleh LogOn...kenapa ye? dan jawapannya, Awak tahu tak kenapa tidak boleh LogOn? dua tiga kali cakap gitu...Kalo Pn. Maidatul tahu idaklah gatai sangat nak call awok Puan weh, berkata dalam hati jea la kan...then Pn. Maidatul dengan merendah diri berkata, saya tidak pastilah kenapa jadi macam tu...then Puan itu cakap, mereka akan hantar email ingatan untuk pastikan password email mesti ditukarkan sebelum ianya tamat tempoh...

Hah...apokojadahnyer setiap tiga bulan aku kena renew password baru udah lea tidak boleh guna password yang sama...bila Pn. Maidatul fikir-fikir nenanti bukan aku lupa nak renew password baru tapi aku lupa password yang aku renew sebab udah nyer banyok bebenor...adoiii udah lea banyak nak kena fikir udah kena memikir password pulak lea lepas nie...ermm nasib badan lea...lepas nie memang kena siap-siapkan password untuk setiap tiga bulan hihhihihi ;))


2 comments:

p@kcikLie said...

salam singgah..lama tak bertndang jenguk PCL...

kalau pCL..guna password yg sama je..maklumlah dah ketru..ingatan pon kurang...

maidatul said...

Salam...PCL bukan tak mau bertandang cuma berehat sebentar hehehe...
InsyaAllah lepas ni nak jalan-jalan tgk blog kawan2...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails