Wednesday 22 February 2012

Sudah Mula Bekerja

Salam satu Malaysia...
Hello hello Malaysia..

Huh semangat gitukan aku ini.
Now sudah naik bekerja.
Alhamdulillah hari pertama bekerja, semalam lah seronok gitu...
Rindukan kerusi meja aku...
Hehehe bukan rindukan member-member ker...

Of course ler aku rindu kan...
Di office banyak berubah semenjak aku tinggalkan selama tiga bulan.
Ada staff yang keluar dan ada staff baru masuk..
Huhuhu tak tahan now big bos sudah tak ada.
So di office ada bos bos kecik sahaja.

Now aku sudah take over semula kerja-kerja aku.
Now start mengadap kertas-kertas semulalah.
Huh kalau nak diikutkan malas sudah aku ni nak layan pasal kursus.
Tapi apakan daya amanah kerja yang perlu diterukan.

Semoga Allah bagi aku kekuatan, amin.



4 comments:

Ms Haslina said...

salam akma,
SELAMAT BERTUGAS KEMBALI...
;))

Mrs. EL said...

selamat bertugas balik akak.. nnti nak dtg sane la...... hehehe... tu la sy dgr en mat dah takde.. sape ganti die akak?

shafida said...

so per lg, startlah suara tue cri org g kursus k..heheheheheh..

awe, xder org lg nk ganti..yg sebetulnya, xder calon yg sesuai...bley x??hehehehe

Mrs. EL said...

tu la... en mat sorg je yang expert bhgian airport.. takpe la mawar ade.. die kan J48A.. tggi tu.. hahahhaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails