Tuesday 27 August 2013

Raya Lagi...

Salam pagi Selasa...

Alhamdulillah dengan izinNya saya berhari raya lagi hari ini.
Yeahh seronok hari ini raya yek...
Semalam last saya berpuasa sunat enam.
Kebetulan di pejabat saya ada buat makan-makan sikit.
Sempena merasmikan bilik baru...hihihi
Alhamdulillah kenyang...

Malam tadi saya membakar kek.
Dan yang paling suka adalah anak-anak.
Bila cakap nak masak kek marble...
Amboiii bukan main masing sibuk masing-masing ke dapur dulu dari ummi..
Masing nak menolong...yang best Maritza membontot jer kakak-kakaknya..
Masa buat tu udah berebut masing nak putar...
Sudahnya bertukar kejap KakLong putar lepas tu KakNgah pula...
Maritza pula sibuk duduk atas kerusi, tengok gelagat kakak-kakaknya..

 Siap untuk dimasak.

 Panas-panas terus potong.
I like.

Sudah tinggal setengah malam tadi.

Pagi tadi saya bekalkan kek ini ke Akalili.
Malam tadi masa tengah membancuh kek ni awal-awal Akalili cakap nak bawa bekal kek ni ke sekolah.
Akalili memang suka benor kalau saya buat kek marble nie. So saya bekalkan lebih untuk Akalili dan kawan-kawan.




2 comments:

Ms Haslina said...

alhamdulilah, rajin mama nie. untuk anak-anak kan akma.

p/s semoga ALLAH permudahkan utk akak membaking kek birthday Qeqeem. amin

maidatul said...

Itulah akak kan untuk anak-anak inshaAllah digagahkan juga..

InshaAllah akma doakan dipermudahkan akak membaking utk qeqeem comey tu...
;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails