Monday 5 August 2013

Salam 27 Ramadhan 1434

Assalam...
Alhamdulillah sudah hari ke 27 kita semua berpuasa.
Peh baru ada semangat nak menulis. Kalau tidak ermm mood ke laut sokmo.
Nak nak now busy dengan persiapan raya di bahagian pejabat saya ini.

Huhuu hari ini semua orang sudah balik ke kampung masing-masing. Jalan lengang sungguh.
Tapi saya masih sini bekerja dan akan bekerja juga esok.
Tapi yang pasti esok saya separuh hari sahaja. Dan sudah inform my bos awal-awal.
Nak ambil cuti en.suami kerja lagi so baik saya kerja.
Cuti pun tidak banyak.

Semangat nak balik kampung. Hari Ahad malam tu saya sudah siapkan beg pakaian untuk dibawa pulang ke kampung. Yang dalam beg dalam beg lah. Yang bergantung pun sudah siap bergantung.
InshaAllah esok petang pulang ke kampung...

Alhamdulillah walau banyak dugaan di bulan mulia ini saya patut bersyukur Allah permudahkan segalanya. Terima kasih ALLAH....

Ramadhan kali ini banyak kenangan buat saya dan keluarga.
Semoga apa yang kami lalui ini dapat mendekatkan diri kami dan keluarga kepadaNya.
Aamiin aamiin aamiin...



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails