Monday 26 August 2013

Mengimbau kenangan Raya 2013

Salam petang Isnin.

Pergghh tajuk tak boleh blah kan...Ermm sekarang barulah ada masa sikit nak berblgging kalo tak intai-intai gitu jer. BW pun susah. Setelah habis bercuti raya hari tu naik kerja terus sibuk nak buat persiapan Majlis Sambutan Raya 2013 CPUM pulak. Group saya terlibat dengan deco so haruslah sebelum cuti lagi sudah buat persiapan. So naik kerja nanti tidaklah kelam kabut sangat. Tapi bila naik lagi banyak pula kerja mendeco saya dan group nak buat. Hinggalah rabu lepas semuanya settle...mood happy sangat...penatt sangat-sangat.. erm nenantilah citer pasal Raya 2013 CPUM saya itu.

Now nak story pasal raya saya dan family. Tahun ini balik ke Kuala Pilah dulu. Seronoknyer...Yup dua-dua sama ada turn rumah saya or en.suami kami memang enjoy jer. Yelah dua-dua nak berkumpul ramai-ramai sapa tak suka. Lama tak jumpa bila jumpa riuh satu rumah.

Wajah-wajah kesayangan saya.

Bersama ibu mentuaku.

 Girls time...
Tidak semua juga ada.
Ateh family & Pokde family tiada.

Di pagi raya saya sempat ke surau yang berdekatan dengan rumah untuk Solat Sunat Aidilfitri. Masa tu Maritza masih tidur...huhuhu mungkin sebab lewat sangat tidur masa malam raya tu so sudah terlajak gitu tidurnya. Selepas balik dari surau Maritza sudah jaga tapi dia ok sahaja...good girl tidak meragam pun...seronok ramai sepupu-sepupu yang melayan dia.

Wajah-wajah kesayangan saya.
Maritza suka sangat sampai luka bibir mulut tu terjatuh.
Alhamdulillah syukurlah Maritza boleh tahan kejap jer nangis nyer..

Selepas bersalaman semua ke bandar Kuala Pilah untuk acara bergambar pula. Tahun ini en.suami sponser untuk gambar. Terima kasih sayang. Tapi kalau ada lagi dua keluarga mesti best semua family ada. InshaAllah semoga Allah permudahkan suatu hari nanti.

Opsss sudah jam 4.30 petang. Saya berhenti disini dulu nak balik awal. Nanti sambung lagi pasal raya saya.




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails