Tuesday 24 September 2013

Sukan Sekolah Akalili 21/9/13

Assalamualaikum...& Salam petang Selasa...

Alhamdulillah program hari ini ALLAH permudahkan.
Selesai sudah lawatan tapak yang saya dan my bos rancang ke KLIA 2.
Walaupun semuanya last minute ALLAH permudahkan segalanya untuk saya...
Terima kasih ALLAH...

Ermm nak cerita last Saturday my girl Akalili ada sukan di sekolah.
Rasanya semua sekolah kot sudah settle part sukan ini.
Cumanya sekolah ini tergendala sukan akibat cuaca jerebu hari itu.
Postpone pada minggu lepas.
Alhamdulillah semua berjalan dengan baik dan enjoy semua orang bersukan.
Termasuk ibabapa...tak lepas peluang sama-sama memberi support kepada semua atlit...
Termasuklah saya...teruja kejap dan teringat zaman saya bersukan di sekolah.
Aktiviti sukan ini tidak sendirian...terdapat juga aktiviti Hari Pahlawan yang diadakan bersebelahan sahaja dengan sekolah di Dataran Merdeka.
Makanya saya dapat tengok dua sekali acara...

Kali ini saya sahaja yang temankan Akalili...
Yang penting support dari kami as her parent perlu ada..walaupun abah tiada sekali...
Cuma saya yang menghantar Akalili.
Nak pula Akalili masuk acara persembahan dan juga sukan pada hari itu.

 Masing-masing di touch up oleh teacher (lupo lak namo)

Akalili siap touch up...
Berkumpul di gelanggang sebelum masuk padang.

 Ok ini Team Bara Bara..

Tarian Bara Bara Bere Bere...

Akalili & the team red...

Get ready...

Turn Akalili... 

Sangat berhati-hati...

Yeahh next turn... 

Okeh...boleh duduk & relax...






2 comments:

Ms Haslina said...

bagus akalili aktif di sekolah.
mesti seronok habis kan.

maidatul said...

Alhamdulillah akak now Akalili seronok nak masuk itu dan ini...
Memang seronok sangat sampai ummi dia pula teruja tengok...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails