Wednesday 13 January 2010

sherlock holmes....


Mula-mula movie ini dimainkan di pawagam lagi En Muzlienor ajak aku pergi tengok tetapi aku sangat lah malas dont know lah why? Jumaat lepas En Muzlienor ajak lagi aku pergi so ok lea kata x nanti sedih pulak sudah lama En Muzlienor ajak. Malam itu rupanya hubby nak bawa tengok movie kat MBO di BREM MALL di Kepong..midnight movie. Masa sampai kat sana pun aku sudah tidak suka keadaannya, sunyi jea dan aku da jadi seram-seram takut. Hubby siap tegur "akma takut kea" "iyea lah takde orang, dah lah parking atas sekali" Hubby senyum jea..memang dia sudah tahu aku nie sudah jadi penakut semenjak jadi isterinya. Kalau tidak dulu aku lah orang yang boleh buat itu dan ini...erm entahlah zaman sudah berubah kot...hikhikhik....tapi best lah pergi sana orang tidak ramai...suasana kat dalam panggung pun selesa tapi satu jea aku tak tahan sejuk sangat pulak aku rasa, sampaikan aku suruh hubby genggam tangan aku ini sbb tak tahan sejuk. Padahal sudah pakai baju sejuk pun mungkin kena pakai sarung tangan pula..hikhikhik...
Memang best tengok cerita ini...tak tahulah kepala orang lain layan macam mana, tapi aku dan En Muzlienor memang suka bebenau layan cite2 begini...  

Ini kira 1st midnight movie aku layan untuk 2010...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails