Thursday 3 November 2011

Selamat Hari Lahir Sayang \(^_*)/

Happy birthday to you...
Happy birthday to you...
Happy birthday to you...
Happy birthday to you my dear hubby...

Pada 30 Oktober yang lalu genaplah 35 tahun usia En. Muzlienor.
Semoga dalam usia yang sudah mencecah 35 tahun ALLAH permudahkan segalanya untuk abang.
Bertambah keimanan dan ketakwaan dalam mengharungi dunia ini.

Menjadi anak yang taat...
Menjadi abah yang dapat mendidik anak-anak kejalan yang diredhai oleh ALLAH...
Menjadi suami yanggggg BESTTTT gitu ;))

Pasti bertiga (^_^)

Yang excited sudah tentu Sorfina (^_*)

Sesi suap menyuap abahnya (^_*)


Pictures bawah ini adalah present untuk En. Muz \(^_*)/

Dapat beg skali senang nak angkut kemana-mana...

3 in 1 ---> scan, print & photostat...
With A4 paper...

Kecil dan mudah dibawa...
5kg sahaja...

Ink sedia ada..
Black & Colour...

Dikala aku yang sudah memboyot nak kehulu kehilir seorang memang sudah tidak larat gitu kan.
Makanya aku ajak En. Muz keluar untuk cari birthday present.
Hari Sabtunya aku sudah ajak En. Muz keluar.
Niat nak bagi Jersi tidak kesampaian, so bagi kek Jersi ;))
So try cari Jaket.
Memang berkenan sungguh aku tengok bila suggest pada En. Muz pun ok macam setuju.
Adalah 3 4 helai yang aku ambilkan tapi sayang semua yang aku dan En. Muz berkenan tiada saiz...
Sedih kan tidak dapat apa yang dimahukan.

Ahadnya pagi-pagi lagi aku ajak En. Muz pergi ambil kek yang aku tempah.
Settle ambil kek terus ke Giant nak beli Domino Pizza ---> beli 2 Large sahaja.
Sambil-sambil jalan di Giant nampak kedai HP...so terus gi sana tengok apa yang best.
Lastly aku ternampak HP 3 in 1 ini. Macam ok kan kalo aku beli En. Muz.
Boleh guna seisi keluarga ;))
Happy...En. Muz pun suka complete 3 in 1 gitu kan... :))





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails