Wednesday 2 November 2011

Santapan Pagi

Salam hari Rabu semua...

Ermm lama sungguh aku tinggalkan blog ini dari di update. Hari ini lega sedikit dapatlah update blog.
Now sudah melangkah bulan November pun. Banyak story Oktober aku terbengkalai di dalam memori minda ini.
Ini adalah santapan pagi aku semenjak pregnant.



Tidak semerah delima tapi rasanya Wallaaa ;))

 Delima Andalusia
3 biji rm10

Alhamdulillah kebetulan kedai ustaz di office aku ini ada jual.
Pagi-pagi lagi juga aku ambil buah delima ini dahulu sebelum makan apa-apa.
Kalau dirumah memang semua pun suka makan.
Walaupun tidak merah warnanya tapi rasa delima ini manis ;))


Alhamdulillah Produk Puteri Alya sudah jadi sebahagian produk yang aku dan family gunakan. 
Anak-anak pun serasi mengambil produk ini. 
Alhamdulillah sudah jumpa dengan produk yang berteraskan Amalan Pengilangan Islam (IMP - Islamic Manufacturing Practice).



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails