Monday 2 January 2012

Hari kedua 2012

Hari ini baru hari kedua dalam tahun baru.
Masing-masing masih bercuti lagi.
Sekolah pun akan bermula 04.01.2012 pada hari Rabu.
Aku pun tidak pasti kenapa sekolah bermula hari Rabu.
Padahal esok semua orang sudah mula berkerja.

Mood aku di hari kedua tahun baru agak kurang baik.
Mana tidaknya pagi tadi aku baru sahaja aku hendak transfer semua gambar dalam hp.
Tiba-tiba satu gambar pun xde. Adoi kenapa ni...
Masa tu hubby xde pergi service n cuci kereta.
Rasa nak call time tu jugak.
Tapi aku sabar diri ini tunggu dia balik.

Siap kerja hubby, aku keluar kejap ngan hubby ke Giant.
Masa on the way tu baru aku perasan yang aku tertinggal phone yang tengah bercas.
So bila sudah balik ke rumah baru aku tanya pasal pic dalam phone tu.
Sedih...

Hubby cakap maybe sudah terformat.
Sebab itulah pics semua hilang.
Then aku tengok video dan lagu-lagu dan surah-surah pun xde.
Lagi sedih nak kena buat semua semula la.
Memang semua hubby yang settlekan.
Tapi aku geram.
Mesti dua beradik ini punya kerjalah.
Sebab mereka berdua yang ralek sangat bermain game-game dalam hp tu...
Tapi apakan daya...

Habis gambar-gambar terbaru aku.
Gambar baby Maritza pun sudah tiada lagi.
Kebetulan kamera aku adik pinjam.
Itu yang pakai phone. Tak sangka jadi macam nie..
:(( huaaaa



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails