Tuesday 10 January 2012

Kesibukan masih melanda

Salam petang Selasa...


Huhhh...bila dilihat semula, aku ini sibuk sangat ke sampai susah benor nak mengupdate blog.
Mana taknya, awal-awal tahun inilah semuanya bermula.
Syukur juga aku masih bercuti...
Aku ambil cuti panjang tiga bulan...
Sudah ada ambil sajalah...dapat lelama sikit dengan baby Maritza yang comel itu.
Alhamdulillah...Baby Maritza sihat dan bertambah tembam...
Yang pegangnya pasti geram...

Akaklili memulakan hari-hari persekolahannya dengan baik sekali...
Harap Akalili dapat berjuang sehingga berjaya di Tahun Satu ini...

Sorfina pula masih seperti itu...
Bersama aku dan baby Maritza dirumah....
Sementara aku cuti ini...


2 comments:

Ms Haslina said...

wau 3 months.
selamat bercuti dgn baby Maritza.

maidatul said...

ha ah akak, akma ambil tiga bulan...

tq akak...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails