Friday 9 November 2012

Happy For You Sayang

Salam pagi Jumaat...

Selamat sudah menjawab exam pada hari Selasa dan Rabu
Masuk office hari Isnin dan Khamis je.
Alhamdulillah hari ini saya sudah mula bercuti...
Anak dara saya turut mula bercuti sekolah lah hari ini.
Suka-suka kan saya bagi cuti pada Akalili...
Last day je kot kan.

Hari nie semua orang bangun awal.
Sebab aktiviti hari ini saya akan bergerak pagi ini ke Johor.
Awal gitu kan cuti-cuti cinta family saya buat.
Release tension untuk saya dan Akalili yang baru habis Exam..
Tension ker???? Akalili ok je...Saya lagi ok...
Insya-Allah tahun depan ambil exam paper lain pula.
Alhamdulillah dan syukur pada Allah permudahkan urusan Akalili.
Result exam Akalili sangat-sangat saya puas hati.
Sambil peluk Akalili dan cakap "Akalili memang ikut ummi nie" dan dan la ikut saya kan.
Sambil senyum bergenang air mata ni happy sangat untuk dia.
Semoga Allah permudahkannya untuk tahun-tahun akan datang...aamiin...

Program hari ini.
Malas nak sesak dengan orang ramai di cuti sekolah nanti.
Kebetulan pula on the way ke Johor nak attend invitation..
So kebetulan yang sangat ok lah kan.

Semoga Allah permudahkan percutian kami sekeluarga.
Selamat berhujung minggu kepada semua.


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails