Tuesday 20 January 2009

keje aku last week

Start Isnin tu aku da kena siapkan satu kerja iaitu pencari and pencuci gambar....together with my geng lah...sebab aku nie pemalas sikit nk buat sensorang kan....mulanya kami kena cari album utk nk simpan gambar2 tu nanti...so kami beli kat sogo jer lah mall yg paling dekat ngan opis aku kan....sesambil cari album tu aku pun rembat menda2 lain gak...biasalah kan sambil menyelam minum air skali....hehehe...bila da settle dptkan album aku blk duk opis mengadap gambar je la...apa boleh buat lady bos aku nie seorg yg syg kan staff2 nye...so sume gambar kenangan bersama nk di abadikan di tempat baru...so aku akur utk mencari balik gambar2 yg berabad bersemadi di komputer aku nie....utk di kompilasikan nye semula....sebyk 200 keping gambar yg bakal aku cuci...nasiblah printer aku nie canggih la jugakkan...boleh printkan gambar2 sama mcm kat kedai tuh....saiz 4R yg kami pilih...bukak kedai kaya nih....1st time buat keje nih....
sayu hati ini tat kala bos yg sgt memahami and sentiasa mengambil berat pasal kami2 disini akan bertukar ke Parlimen...huhuh.. sedihnya aku...tahun nie mesti da xde...familyday....makan2 besar n kecil bersama....apa sajalah yg pasti sejak Puan dtg ke unit kami dahulu unit ini kembali meriah....kata org lama....aku pun terasa gak memang meriahlah sejak Puan masuk sini...walaupun aku baru 3tahun disini...Puan disini pun baru 2tahun da kena ditukarkan ke Parlimen...

Makan2 kat sini ok lah... aku suka makan kek best....kek kami tempah kat sogo gak secret recepi tu...keje aku tiap2 bulan memang makan kek sebab tu badan nk jadi kek da nih...huhuhu...mana la aku nak cari penyelamat nanti....so layan gambarlah masa kami gi makan-makan hari tu...

Seronoknye ye makan2....x hingat dunia...makan je la...balik office tdo...ape de hal da kenyangkan...nampak Puan sedih je siap nangis tu bila part kenang memori dari awal sampai akhir kat Airport nih...ape pun selamat utk Puan...semoga disana lebih seronok dan yg pasti Bahagian Lapangan Terbang nie lebih syokkk lagiiii....hiduppppp BLT....chayuk...chayuk...





4 comments:

Ms Haslina said...

ooo...ini lah punca2 nyer naik badan ek...heheheh...

Anonymous said...

woit kema ko x abih2 makankan...ni bila nk jumpa aku kata nk jumpa...

maidatul said...

akak nie lah punca nyer...hehehe

maidatul said...

woit aku bz sikit lately nie nti bile free aku call ko ek... kita pasti jumpa...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails