Friday 23 January 2009

terkejut aku

Pagi2 lagi...my friend da tanye aku ada add pic sorfina kat friendster ker....aku pelik la tanye aku pasal friendster la pulak...aku bukannyer aktif dengan friendster tu pun...gitu2 jer...pehalnye dengan gambar anak aku tu...die cakap someone da guna gambar anak aku...member aku terkejut sebab die macam cam jer budak nie tapi nape profile mak bapak die lain???gambar tu someone tu letak kat die punya frienster...ye ke....terkejut kejap aku...ada ker member aku ingat laki aku punye...die ingat laki aku layan menda2 nih...baik die tido dari duk depan komputer....melainkan ada keje je lah baru mengadap komputer....dan yg pasti skang hubby asyik tido je lah...sebab aku da rosakkan PS die...sorry ye bang nanti ada duit i ganti yg baru...main game HS je lah ek...
So berbalik citer anak aku tadi...my friend nie pun on PC nak tunjuk kat aku betul ke idak gambar anak aku...tup...tup...memang gambar anak aku...pehal lak boleh ada kan sini ek...x pe lah nanti aku akan siasat...siasat punya siasat...aku da tau da sapa yg amik pic anak aku nih...hehehe en. F rupanye...sian die...xpe F sabar yer...insyaAllah adalah rezeki nanti tu....gambar Dini nie masa kat Balai Cerap Melaka....kat sana pun da ramai yg nak ambik pic dgn budak sorg nie...ye lah baby nie org geram...Last last aku jadi foto handphone jap...dieorg guna handphone masing2...Jauhlah lepas pic anak aku nanti sbb student2 tu dtg dr UITM perlis...n pic bawah tu satu je lah yg aku amik utk Dini tahu masa kecilnya ada gak yg geram dgn die....heheheh...I Want You......Too Happy 1
Gambar yg single tu lah uncle F guna buat pic friendster die....heheheh xde hal lah...ingat sapa yg amik tadi....A-ha!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails