Friday 23 January 2009

macam tak percaya

Minggu nie keje aku siapkan khusus yg akan di adakan pada February nanti....so da settle sume semalam aku nak release tension la sikit kan padahal x tension pun keje....tension sebab hubby x balik2 lagi kot.....MISS HIM SO MUCH....bile abang nak balik nie...i rindu lah B...
Semalam aku pun tak sangka lah kan aku sampai gak akhirnya ke satu tempat tu...b4 nie adik aku da ajak banyak kali gi lepak2 kat sana tapi aku nie jenis tak layan la menda2 nie sangat...so bt tak layan je lah kan...tapi semalam aku memang terkejut giler....member aku sendiri pun terkejut tengok aku macam tu...mula2 aku nak join dieorg...die org leh tanye aku banyak kali betul ke aku nak join die orang...aku cakap betul lah...pe da hal...kalo aku tak boleh go on dengan die orang aku chow je lah.....tapi 1st time masuk...aku rasa syokkkkk la pulak......memang betul la release tension...beb nanti kalo kita free kita gi lagik ek......i really enjoy and dont believe i can get that enjoyment there...chayuk...chayukkk.......

2 comments:

Ms Haslina said...

tu kat tempat makan yg akma cakap semalam tu kea..

maidatul said...

yup....hehehe...sambil makan sambil....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails