Wednesday 5 October 2011

Ke Kuantan Kita (^_^)

Hari Jumaat malam lepas aku ke Kuantan. Sepupu aku bertunang. Aku tiga kereta pergi bersama adik dan emak.
Aku ambil homestay yang dekat dengan taman perumahan makcik aku tinggal senang. Ingat nak lepak sehari sahaja lastly en. suami pandai-pandai booking untuk dua hari terus.
Punahlah harapan nak lepak kat Cherating huhuhu...

 Mak buyung lak yang sibuk bergambar ;)

 Together with my princess ;)

Mereka juga sibuk mau bergambar ;)

Lepas habis aktiviti potong kek hantaran aku pun balik homestay.
Lepak jap lepas solat Maghrib dan Isyak (jamak) baru nak kuar.
Pergi Teluk Cempedak. On the way memang sudah hujan.
Tapi sampai TC ok jea tak hujan, maybe baru lepas hujan kan.
Jalan-jalan jap, then terus gi makan kat situ. 
Habis makan sambung cuci mata. Kebetulan ada kedai-kedai jualan.
En. suami sibuk cari selipar. Dengan aku sekali dapat satu kasut sarung (^_*)
En. suami yang pilihkan. Aku sukalah sebab flat dan lembut.

Jam hampir 2 pagi baru balik homestay. Terus siap-siap untuk tidur...
Huhuhu esok lepas subuh mesti gerak ke Cherating.




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails