Monday 10 October 2011

Taman Iklim Sederhana Empat Musim

Semalam Ahad seronok tidur di pagi hari en.suami call on the way balik dari office.
Tanya buat apa...sah sah suara aku memang orang tengah tidur huhhuhu...
Terus hubby cakap ermmm tidur lagi ye...confirm la aku tidur sudah tidak ada apa nak buat di pagi hari Ahad kan. Padahal banyak saja kerja yang aku nak buat huhuhu...
Sebab keadaan aku yang tengah mamai itu hubby terus cakap nak makan apa... ermm cepat lea aku jawab, aku nak laksam.
Dekat office hubby pagi Ahad ada pasar pagi so macam-macam boleh dapat di situ...

Lepas letak call teruslah bangun nak tidur sudah tidak boleh...jam pun sudah 0900.
Anak-anak pun sudah lama layan TV, baru aku terhengeh-hengeh nak bangun...
Terus buatkan air untuk mereka dulu before breakfast sampai. hihihi...
Lepas masuk segelas air panas susu anmum coklat itu, aku apa lagi terus ambil baju untuk di sumbat dalam mesin. Alhamdulillah pagi semalam memang cerah seronok cuci basuh.

Berbalik pada tajuk sambil lepak-lepak malam semalam hubby tetiba ajak pergi rumah salji yg empat musim itu..bila search bulan ini bukan musim salji bulan depan baru musim salji tapi hubby nak pergi juga bawa anak-anak.

Ambil tiket dulu...

Dalam bas..
Seronok sudah lama tidak naik bas kan ;))

Ramai juga yang menggunakan basikal mengelilingi kawasan taman ini...

Dalam Taman Bunga...

Musim Bunga

Sejuk dalam rumah ini...Sorfina slamber jea...

Memang seronok datang sini kan...

Bunga-bunga sedang mekar..

Taman Kaktus

 
Memang banyak kaktus


p/s nenanti nak datang lagi tengok musim lain...hehehe...
Tapi kalau nak pergi kena kuat berjalan sebab banyak TAMAN yang disediakan disana.
Aku yang memboyot ini memang tidak mampu nak pergi semua tempat huhuhu...



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails