Thursday 13 June 2013

Inai di Jari....

Salam satu Malaysia di pagi Khamis.

Alhamdulillah sampai di office ngam-ngam gitu. Bila punch...trekkktrekk..naik kad kuning tu menunjukkan jam 0729. Syukurlah ada lagi satu minit 0730. Fiiuuuu saya terselamat. Hari ini saya terlewat bangun sebab lewat sahur konon-konon nak baring-baring kejap lastly terbabas baringannya. En.suami pula awal-awal lagi sudah keluar itu yang terbabas tu.

Ermm minggu lepas duk buat kerja kat office punyalah banyak pastu tetiba macam ahh penatnyer. Tengok member tengah layan inai dari Mekah tu kan so saya pun dengan selambanya join. Itu memang da tahap bosan lea gamaknya. Tak pernak saya nak pakai inai. Itu pun kejap je letak kat jari ni. Lepas tu basuh nak sambung kerja semula. ermm ntah apa-apa kan..lepas tu cakap kat member nak lah...nak bawak balik rumah boleh letak kat kaki. So saya letak di kaki juga. Lepas tu letak di tangan comel Maritza pula. Bila Sorfina nampak teruja juga nak pakai.

Inai dijari masih basah. 

Sudah dicuci. 

 Kacau Maritza masa tidur pula.

Siap dicuci.




2 comments:

Ms Haslina said...

hehe.
da boring bangat lah tu kan.

maidatul said...

Ermm memang da bosan sangat la tu akak...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails