Friday 20 November 2009

keluar malam...


Kelmarin En Muz ajak keluar...kalau ikut plan aku ajak En Muz keluar semalam untuk mencari barang sikit di GIANT...Anak kecil yang tak reti duk diam...bila barang dalam troli banyak kakak da tak leh duduk dalam so tinggallah Sorfina saja...tu yang tak duk diam nak turun macam kakaknya jugak...eheheh...la nie tengak tunggu dua beranak nie cari CD untuk PS2...yang si kakak nak main kartun2 yang si abahnya nak yang IQ game pulak...last last aku join hambik semua yang aku berkenan hehehe...
Tapi sayang....semalam bila da malam tak de cerita yang menarik di TV aku sesaja nak test power dengan game aku beli tu tapi rupanya game tu untuk main sensorang...uhh so disappointed...ermmm terus tak de mood...main yang lain lak ok la best layannnn...tapi game nie aku tak dapat cari lagi...memang giler main nie dulu2 tapi CD da rosak...BUBBLE GUN...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails