Tuesday 3 November 2009

jeng...jeng....jeng...

dia datang lagi...hehehe...bila aku pulang lewat dari office...ada sorang akak nie akan cakap...

"dia datang lagi...hehehe"
"aku terkejut....hehehe...dia memang suka datang...."

kalau aku tanye En Muz...bukan tanya la SMS dengannya...
"sayang kat mana tu..."

En Muz reply..."dekat dihatimu"... lah, "dekat padamu"... lah, "dekat padamu ni"... lah, "didalam hati mu"...lah, aku malas nak fikir...tetiba da ada kat tepi...itulah En Muz aku...tapi aku ingat suatu ketika dulu...masa aku study kat Kuantan...aku nie kalau takde program memang aku akan follow kawan aku balik kampung...tetiba En Muz datang cari aku...kesian tak dapat jumpa aku...



aku try pakai tudung nie...susah gak nak kan menjadi...tapi aku suka gambar nie...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails