Friday 6 November 2009

memang bodoh tahap hanjing...

sori la aku semalam memang emosinal gamaknya...maybe aku selalu gak la dengar menda2 nie dari mulut2 orang dan penah lihat sendiri...then semalam dah terbelaku depan mata aku...baru aku tau dorang memang hanjing sungguh...aku BENCIII sangat2 dengan orang yang tak tau hargai kepercayaan yg diberi...APA INGAT KAU PAKAI UNIFORM macam tu kau bagus sangat ker...aku kalau tak kerna perempuan semalam memang kena da hanjing bodoh tu...setakat uniform ko tu...erm unifrom aku kat umah lagi berfungsi kot...memang hangin satu badan aku tengok eiii...cuba kau buat kat bangsa lain ada bran...mesti kau buat bodo jea kan...bila bangsa sendiri kou buat macam orang tu buat salah kaw2 pulak...padahal perkara ntah apa ntah sampai orang tu leh tanya kou balik apa salah die...tapi takpe atas dunia nie kou boleh berlagak...kau tunggu la kat sana nanti tengoklah langit itu tinggi ke rendah...

"dalam kerendahan diri ada ketinggian budi, 
dalam kemiskinan harta ada kekayaan jiwa, 
dalam kesempitan hidup ada keluasan ilmu, 
hidup ini INDAH kerana ALLAH"

1 comment:

Ms Haslina said...

manusia mmg begitu mudah terlupa...

dah check kat HELP tu tak pasal masalah blog akma nie?
ada solution tak?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails