Wednesday 25 November 2009

terlepas sudah...

Alhamdulillah...sudah berakhirlah penyakit tidak boleh tidur malam aku yang berterusan selama 3 hari...nak kata aku study sebab lambat tidur tak jugak sebab otak banyak memikir yang negatif sahaja...so memang tak leh nak fokus pada subjek yang hendak study itu...sampai larut malam aku duk layan otak memikir itu dan ini...sampai satu tahap aku rasa hendak hentikan niat aku untuk meneruskan perjuangan aku itu...tapi kata2 semangat dari orang sangat memahami diri inilah yang membuatkan aku meneruskan jua perjuangan itu...lagi lagi ini adalah pertama kali aku memperjuangkan nasib...tapi malam nie nak tidur lewat gak sebab happy da abis...

Alhamdulillah sepanjang aku berPTK semua yang menjadi rakan seperjuangan aku adalah baik baik belaka...dan ianya berjalan dengan lancar sekali...terima kasih YA ALLAH dengan perjalanan serta kekuatan yang ENGKAU berikan pada hambaMU yang lemah ini... 

SATUNYA KELEBIHAN kita apabila menghadiri program wajib yang perlu diambil oleh semua penjawat2 awam mengikut disiplin masing2 ialah dapat berjumpa ramai orang dalam bidang yang sama...DAN yang paling kita tak akan dapat lari kita akan berjumpa dengan kawan2 kita semula...sangat seronok bila mengenang seketika zaman2 waktu belajar dah tanya kabar...ish...memang seronoklah...

DAN yang penting terima kasih pada kawan aku yg tumpangkan aku dan angah aku sekali ya...dan teramat terima kasih pada orang yang sangat memahami diri ini my dear hubby yang bangunkan diri pagi2 untuk teman aku breakfast sebab takutkan...dan menjemput aku walaupun terpaksa tunggu sampai 2jam selama aku berPTK...sampai ketiduran didalam kereta...kesian sayang ye...nanti akma belanja aiskrim ek...

2 comments:

Ms Haslina said...

ciannya sampai x leh tidur malam....

akak la nie pun da dekat seminggu lebih x leh tidur malam...ntah lah...

maidatul said...

bese lah akak nervous tak tentu pasal jea...

bahaya tu akak wey...nape tak leh tidurnye...akak buat apa...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails