Monday 16 November 2009

Teluk Rubiah...

ohhh...malas sungguh aku nak carakan blog lately nie...sibuk dengan hal kursus2 yang akan diadakan...tetiba lak banyak kursus yang nak buat...di sibukkan dengan borang SKT baru2 nie yang nak isi...


Haahhaaa...rasanya terlepas sudah benda yang aku idamkan ...aku rasa lama sungguh tak makan Mee Kari...so at last Saturday aku da dapat makan...masa tu on the way ke Teluk Rubiah tempat kami berfamilyday di sana satu office...hanya Allah saja yang tahu betapa aku WAALAAnya menikmati makanan itu...dan on the way balik juga aku layan Mee Kari lagi di Hentian apa ek aku tak ingat lak...




Sebelum sampai ke Teluk Rubiah kami satu bas singgah di rumah Pak Ayub...kami menikmati buah durian yang diambil dari kebun Pak Ayub...mari kita makan dulooo...Ya Allah aku memang da hantu durian so memang tak lepas peluang lea...sungguh layan kami semua Pak Ayub hidangkan...terasa sudah kenyamanan berada dikampung...kat sini juga aku sempat tengok buah asam gelugur yang kita selalu guna tu...tapi setelah di jadikan asam keping...rupanya senang jer nak jadikan asam keping tu...just hiris halus2 ikut kesukaan dan jemur sehingga jadi asam keping tu lah...oh memang seronok tinggal di kampung macam2 boleh belajar dan buat secara neutral...ermmm...


2 comments:

Ms Haslina said...

teluk rubiah kat mana pula nie? dulu masa sek rendah ada cikgu nama cikgu rubiah nie...

;)

Nak jugak mee kariiiiiii...pebret tu..

durian jugakkk...

maidatul said...

hikhik...teluk rubiah kat lumut, perak...bukan cikgu...;)

memang layan sungguh mee kari...pergi la restoran 'TUUU... DIA PAK TAM' kat selayang...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails