Thursday 8 July 2010

Akhirnya memasak juga...

Minggu lepas memang seminggu jugalah aku tidak memasak. Tapau dari luar dan makan di rumah tau makan diluar sahaja...Wan dan emak aku pesan jangan memasak sangat kalau boleh lebih-lebih lagi yang goreng-goreng guna minyak ini sebab itu akan menyebabkan badan Sorfina lagi gatal dan miang-miang. Aku pun tak berapa pasti kenapa malas ak tanya lebih-lebih...

 Sup ikan merah...sedap ooo...

 Tang kepala lagi sedap manis...

 Petang ini nak masak mee goreng...teringin pula...

 Lately aku suka minum white coffee together...luv it...

Maka Ahad lepas la baru aku mula semula memasak...hehehe teringin nak makan Sup Ikan Merah so hari Sabtu petang hubby belikan seekor Ikan Merah yang pasti aku pesan ngan hubby supaya ikan merah itu siap-siap di siang dan di potong mudah sikit untuk aku masak nanti...Dan ahadnya aku masaklah...best betul layan pula dengan sambal goreng ikan bilis cili padi...erm sooodappp... bertambahlah makan...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails