Monday 12 July 2010

Gangster Rock

Semalam aku duduk dirumah bersama family sahaja. Lepas lunch petang tu hubby ajak aku layan cerita cina best katanya...erm nak ikutkan memang da lama betul aku tinggalkan saat-saat bersama melayan cerita-cerita begini. Kalau tidak memang pantang cuti mesti layan cerita cina atau korea bersama tapi semenjak ada anak dan kerja hubby yang agak tidak menentu itu semua macam tinggal kenangan dan tak sangka semalam hubby tiba-tiba hubby sudah siap download dan bagitau aku untuk layan cerita itu. Dan syoknya hubby bagitau nanti-nanti akan downloadkan juga cerita-cerita korea yang best..besttt...ohhh aku suka sangattttt...
 
Macam biasalah waktu petang-petang dengan cuaca yang redup dan angin sepoi-sepoi bahasa  mesti Akalili dan Sorfina akan tidur dan selepas mereka tidur aku pun layan la movie Gangster Rock nie...memang kelakar cerita nie dan tak kurang sedihnya...Hampir 2 jam gak la layan...Kejap kejap stop buat air la...angkat baju kat ampaian la...macam-macam...tapi aku seronok lepak-lepak sambil layan movie yang aku suka...

GANGSTER ROCK...

Sipnosis
A young gangster goes to a record company to collect debt and only finds out the owner has run away, leaving a rock band behind to take the fall. The gangster than takes over the business and only finds out the entertainment industry is more dangerous than the gang world…

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails