Wednesday 29 September 2010

Syawal bulan rumah terbuka

Erm Syawal nie macam pesta makan aku rasa...start naik kerja kira non-stop lea kami dapat jemputan rumah terbuka tapi ada juga yang tidak dapat kami menghadirkan diri sebab banyak juga aktiviti bersama keluarga dan aktiviti masih sama makan...makan...dan makan...sudah sinonim gitu...tapi aku suka bukan sebab bab makan itu tetapi dapat berkumpul dan jumpa sanak saudara dan sahabat jauh dan dekat. Itu belum kira jemputan di office adoiiii kompom naik 2 3 kilosss...

Ye la kira selagi tak abis bulan Syawal nie mood raya tu pasti meriah...kan...aku ok jea kalau nak layan jemputan-jemputan nie kalau free...tapi aku pelik la this time aku tak leh makan lemang lebih lebih...kekadang tu aku makan tiga ketul tu pun yang comel-comel jea potangannya tapi hambik kau malam kompom badan aku sakit dan angin satu badan...mungkin dalam usia yang meningkat nie banyak kena aku kawal dalam permakanan...rasanya kalau tahun-tahun sebelum-sebelum ini aku ok jea memang suka layan lemang nie...erm tapi yang pasti kalau ada lemang aku akan rasa juga walaupun seketul...hehehe

Erm hari pun nak layan office terbuka so nak buat kerja dululah...
Ok chowww dulu kerja tak boleh diabaikan ;) ........

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails