Tuesday 25 January 2011

amboi amboi amboi

salam semua...

Erm hari ini barulah aku boleh nak godek godek blog kalau tidak adoiii amat sibuk nih...sebab due date nak hantar borang-borang ini adalah minggu ini...adoiii ini semua last minute punya kerjalah...bila da last minute barulah terkial-kial nak buat itu dan ini...iyer ker...nop itu sama sekali tidak yer...aku pun baru tau pasal borang-borang ini banyak lagi yang tak di isi oleh pengguna-penggunanya...dan aku sebagai orang yang menjaga hal-hal yang berkaitan pun tulun lah settlekan borang-borang tu... kalau nak diikutkan dalam meeting last week boss sudah bagitau sapa punya borang lu isi sendiri lea apesal lak nak suruh orang lain lak isikan...ha ada dengar semua ko pandai-pandai ler isi borang ko...ko sudah pergi kursus orang lain lak nak settlekan borang ko banyak cantik...dan banyak lak songih bila orang dah tulun tu...sekali aku swing kang hilang entah kemana tak jumpa-jumpa senang sikit tak nyah nak buat lagi...hehehe...marah nampak!!!! tak de lah saja jer nak lepas tension...badan still lenguh-lenguh lagi...huhuhu..

Entahlah lately agak malas lak aku nak menulis dalam blog nie...penat kot...kat rumah pun adoiii kalau ada peluang mesti aku nak tidur saja kerja nyer...aku pula memang kuat tidur...bila en. muz ajak tengok movie mula-mula tu oklah aku layan sama-sama dengan en. muz pastu da terhangguk-hangguk...pastu tinggallah sorang jea en. muz tengok movie aku bantai tidur...huhuhu...esoknya bangun aku tanyalah en. muz ape ending citer tu hehehe... (^-^) sori yea sayang, isteri kesayangan mu sayang ke ini memang kalau tidur memang tak dapek nak nolong untuk di tahan-tahan...

Erm ok loo aku buat kerja dulu deh...nanti-nanti aku nak citer lagi banyak citer aku nak tulis tapi kemalasan sedikit...ok chow...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails