Monday 31 January 2011

Domino's Pizza

Hujan hujan inilah aku nak bercerita pasal makan...rasa macam nak lagi jer...apa tu...erm domino pizza la...punyalah lama sungguh aku tinggalkan domino pizza ini...last aku makan dengan en. muz masa di seremban dalam  terminal one...itu juga hari bersejarah bagi aku...hehehe...tak silap aku tahun 2002 lah kalau aku tak lupa...kami masih berkawan masa tu sementara tunggu en. muz sampai aku pergi solat zohor dulu kat atas terminal one tu...lepas aku solat nak keluar boleh pula kasut aku hilang udah lea itu kasut baru aku beli juga...nak nak pulak aku cari aku tu punya lea susah tapi nak buat macam mana kan...memang bukan sudah rezeki aku lea tu...

Jadinya malam Sabtu lepas aku keluar pergi beli barang tapi sebelum itu en. muz ajak makan dulu so kami pilih domino pizza...hehehe lawak nyer macam menda baru bagi kami ye lah sudah hampir 10 tahun tak makan domina pizza ini...en. muz siap tanya ada tak yang campur-campur tu...aku terus cakap kat en. muz xde jea...nanti pelik pula adik yang ambil order tu...sebab masa kami makan duluuu duluuu tu boleh combine any 4 flavour sekarang mana ada dah kan...yang aku tau boleh combine any 2 flavour saja...lawak jea aku rasa...

So kami decide ambil BBQ Chicken Cheesy Double Decker + 2 tin sprite + breadstix...dan sementara menunggu tu en. muz pi tapaukan Akalili dan Sorfina sup cendawan dari Rasamas...sebab sudah biasa makan pizza mesti ada sup so anak kecik berdua tu tanya mana sup...


 Sup cendawan dari Rasamas...

 
  Breadstix + sos bbq dan air...
 Erm aku memang pujilah breadstix nie sedap sos pun sodap...
semua suka makan...
 
 
BBQ Chicken Cheesy Double Decker
Sedap semua suka kecuali Akalili kenyang makan breadstix kot...
Sorfina 1st time aku tengok dia makan betul2 la...
kalau tidak makan sup jea...en. muz suka makan, 
hubby cakap macam lemping yang aku buat jea rasanyer...
aku pun suka makan ini...


Chilli Flakes
 Pelik tapi benar...aku siap tanya adik tu cili untuk apa...rupanya untuk makan dengan pizza kalau nak pedas lagi...dorang tak sediakan sos cili yea...so aku makan dengan sos bbq breadstix tu jea...siap minta satu lagi padahal kena beli ok sos bbq 50sen satu...tapi adik tu bagi jea sebab aku kata nak kot...hehehe...


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails