Monday 17 January 2011

i'm sorry...


Hari ini aku malas sungguh nak datang pejabat tapi nak buat macam manakan...Akalili sekolah dan sah sah sekolah Akalili sebelah pejabat aku...erm kepala tengah pening lagi ini. Biasalah pepagi Isnin nie memang adalah hari yang sedikit lemau jea aku rasa...nak nak pula dalam pejabat nie hampir separuh dari staff sudah ke PJD ada kursus di sana...aku kenapa tak pergi? erm ntah lah lately aku malas nak attend mana-mana kursus lagi...tapi aku sudah apply kursus di luar...cari angin luar pulaklah... :))

Kepala masih berat...kusut lagi kepala aku bila fikir pasal hari Sabtu lepas...teruk aku di marahi oleh en. muz... kenapa kena marah??? ntah lah memang salah aku kot...buat tidakan yang tidak berbincang dahulu...erm teruk sangat ke aku buat ek sampai macam tu en. muz marah...tension aku rasa...ye lah betul kot apa yang en. muz cakap pada aku tu...ok fine aku terima dan aku akan ingat sampai bila-bila...sedih jea aku rasa... :((

ok lah nak cari ubat lah...kepala aku rasa makin berat lak... chow dulu...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails