Friday 31 May 2013

Nakkk Cutiiiii.........

Salam petang Jumaat.

Alhamdulillah hari ini baru masuk pejabat semula. Pehh kerja jangan cakap menimbul yang menunggu. Alhamdulillah da settle yang urgent..sudah tentu yang urgent didahulukan.. Seperti slogan "rakyat di dahulukan, pencapaian di utamakan".. Makanya saya mengambil pendekatan "yang penting di dahulukan, yang lain di teruskan". Hihihihi macam-macam kan...yang sebenarnya kepala ini sudah weng gitu. Nak bercuti tidak menjadi...hhuhuu apo bunyinye gitu kan... Perancangan saya sudah cun tapi perancangan ALLAH jualah yang terbaik. Oleh itu berkerjalah saya sepanjang minggu ini.. Ermm kerja dua hari tiga hari lagi saya berkursus.

Yang pastinya jika ALLAH izinkan saya nak bercuti minggu depan. Harapan semua perancangan itu berjalan dengan baik sekali. Bercuti yang duduk-duduk di rumah sahaja. Kerana ada sesuatu yang seronok sekarang untuk di buat di rumah. Sebenarnya keseronokan itu memang selalu di lakukan tapi itu dulu. Now mood sudah sampailah.

Kejap je sudah seminggu cuti sekolah berlalu. Tinggal lagi seminggu. Keseronokan berada di atas jalan raya sangatlah seronoknya. Di kesempatan cuti-cuti sekolah inilah saya dapat keluar rumah lambat dan sampai rumah cepat. So heaven...tapi hari ini mood penat kot...sudah tidak tahu nak keluar kemana untuk lunch. Itu yang gigih menaip nie. Nak bercerita dan nak buat stok cerita untuk hari tua nanti. Nak ingat semua benda memang tak dapatlah. Sudah tentunya bila tua nanti ingatan akan berkurangan kan. Tapi semoga ALLAH bagi ingatan yang baiklah untuk saya ini.

Ermm kepala pun sudah pening nanti nak sambung lagi. K tata...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails