Friday 17 May 2013

Sup Gear Box

Salam pagi Jumaat yang sejuk gitu.
Pagi tadi seawal jam 0550 hujan turun dengan lebat sekali.
Dalam hati ermm malasnya saya nak ke pejabat dengan kereta mesti jem teruk kan.
Alhamdulillah tidak sampai sejam pun hujan berhenti.
Syukur tidak perlu nak naik kereta kan.
Saya memang tidak suka betul nak layan jem, tapi kalau sudah terpaksa ermmm ok.

So pagi ini keluar macam biasa jam 0700.
Hantar Akalili ke sekolah baru terus ke pejabat.
Alhamdulillah sampai pejabat sudah kan.
Kerja macam biasa tak akan pernak habis nyer...
So buatlah apa yang penting dulu.
Tapi syukur Allah permudahkan bulan ini.
Saya tidak sibuk dengan mesyuarat.
Dapatlah saya merehatkan diri sedikit dengan kerja yang lain yang masih KIV itu.

So kalau rasa nak berjimba-jimba tu tak lah tension sangat kan.
So malam Selasa lepas kami keluar dinner.
Kami sibuk nak mencari sup gear box.
Padahal orang lain yang mengidam orang lain pula yang sibuk nak makan kan.
Punyalah jauh mencari sampai ke area Sungai Besi bagai lastly makan di area rumah juga.
Restoran Ogy Ahmad Daud aka Ogy D'Greenwood.
Di area Greenwood.
Moh kiter nengok gambor...

 
View dari luar restoran. 

Saya sangat suka deco ini.

Kakak berdua ni makan nasi ayam hainan.

Me with Maritza. Peace.

Bubur Sup Tulang...Besttt....
Sedap saya suka. Maritza pun suka.

Sup Gear Box.
Anak beranak suka...

 Lepas baik demam layan Sup Gear Box.

 p/s : saya suka tempat ni. sudah jadi satu port baru untuk JJCM.








No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails