Thursday 2 May 2013

Sell In May Again For Year 2013

Salam hari Khamis.

Fuhhh lama benar rasanya tidak titipkan kata-kata disini.
Kekangan masa di pejabat membuatkan saya rasa tersangatlah penatnya.
Dirumah selepas settle kerja dirumah dan anak-anak saya terus ketiduran.
Hendak meng update blog dirumah hanya tinggal di kotak fikiran.
Kepenatan yang tidak dapat dibendung lagi.
Sambil menulis ini saya masih kepenatan.
Ya Allah bulan April adalah bulan bertukar segalanya aktiviti saya di pejabat ini.
Memang kekuatan dariMu sahaja yang dapat hambaMu ini mohon.
Rasanya tidak berdaya tapi saya gagahkan juga demi menjalankan tangungjawab yang diberikan.
Harapan saya Mei ini dapat memberi kelapangan dan waktu untuk diri ini mencari ketenangan.
Habis sahaja tempoh waktu tidak boleh bercuti pasti saya akan ambil cuti.
Nak lari jauh dari kesesakan dan hal-hal pejabat untuk seketika.



Tajuk diatas macam pelik jer kan..
Ermm itu untuk orang yang suka sell di bulan Mei...hikhik
Good luck to all my pren to sell in May...




2 comments:

Ms Haslina said...

ada SELL ek bulan may nie kea Akma.

kecian, bz sgt yea. nanti da habis kerja byk2 tu, bawa2 berehat tau.

maidatul said...

;)

memang harus berehat...cuti sek kena pergi jauh dari KL nie...

Akak bila start kerja...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails