Wednesday 11 February 2009

AIRPORT DESIGN SEMINAR

Semalam satu hari aku ada seminar....kat sini jer...maybe lanjutan akan buat kat luar...syokkkk ek...masa pagi tu ok la aku ikut jer seminar tu...kira paham2 la sikitkan kalo dgr betoi2...tapi payah rupernyer nak buat lapangan terbang nie...macam2 menda kena tau...patut la kat Msia nie...Bos aku sorg nih jer yg memang kira power la pasal rekabentuk lapangan terbang...wa tabik spring kat en BOS kita nie...buku2 pasal airport pun sebuah sampai cecah rm4k baru aku tau...dan di Msia hanya ada 2 jer buku nie satu kat Bos aku n satu lagi kat MAHB...so byk gak la jasa my bos pada negara nie...dan byk gak la menda2 yg aku tak tahu da tahu sekarang...heheheh...tapi byknye secret la xleh nak share with everybody....Apology ptg bila sudah time utk seminar aku mulanya bersemangat....lama2 aku da jadi tukang angguk je lah...da duk depan skali...nasib la bos aku x nampak...kalo x mesti kena sergah...buat malu je aku nie... mula je semangat lama2 da tenggelam timbul biji mata aku nie...


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails