Tuesday 3 February 2009

not so bz today......

Hari nie aku byk buat kerja sendiri je....before habis lunch time aku gi beli barang sikit kat cold storage....aku gi ngan cik pida....tetiba jer badan aku rasa penat jer masa tgh cari barang tu...mayb byk pk kot....dengan hubby yg masih disana menguruskan hal kerjanya....pk pasal Kebesaran Allah pun ia....so aku xde menda nk tulis sangat....semoga apa yg diberi pada setiap hambaNya adalah yg terbaik utk hambaNya....sesungguhnya Engkaulah yg Maha Besar lagi Maha Mengetahui atas setiap sesuatu itu....

2 comments:

Cikmin said...

salam kunjung balas cik mai...cikmin duk taman harmoni bentong...ada kenal sesape kt bentong ke?

maidatul said...

mai org bentong gak...duk kg baru...tp la nie ikut hubby duk n9...dpt org sana...tp kat btg ramai lagi suku sakat yg tinggal...cuti2 slalu balik btg...cik min memang asal btg ke...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails