Thursday 26 February 2009

last day in TUARAN, Sabah

hehehe...hari nie merupakan hari akhir aku kt kampus intan nie...ptg nie check out n check in pula di AsiaCity Hotel di KK...nie pun baru lepas mkn...Alhamdulillah...last day sedap jgk la makanan kat sini...tapi sepanjang aku kat intan nie macam2 makanan aku jumpa termasuk kuih muih nyerrr...boley la layannn...tp ada masa aku cannot gi la cara diorg masak so aku kuar gi makan kat one borneo mcm semlm aku gi one borneo lagi...n 1st time masuk rasa mas...boley layannn gak la...tp kt Tuaran nie ptg je mesti hujan...nk kata musim tak pulak bile aku tanye org sini...apa2 je la...so mlm nie aku da stay kat KK n akan keluar jln2 kat town...1st time gak nie tak tau lagi kuar ngan kawan aku tu or just kuar ngan geng aku je...sbb geng aku ckp die tau jln so tgk la macam mana nti...k chow dulu bah...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails